A bogger én vagyok

Címkék: blog

2009.08.19. 12:00

"Az év embere Te vagy. A 60 millió blogoló közül én vagyok az egyik. El akarom mondani, meg akarom mutatni, és Te elolvasod. Van ebben valami felemelő. Nekem egy világot nyitott meg a háló. Nem szigetelődtem el senkitől, ellenkezőleg. Most már akkor is van időm Rátok, ha éppen nincs. Most." (2006 december 23.).

Így, egy névmással emlékezett meg pár éve a világ egyik vezető papírmédiája híres címlapján a webkettő térhódításáról és összességében jó hatásairól, amikor már nem pénz és kapcsolatok és iskolai papírok (bár írni azért illik tudni) kérdése az, hogy az információ és az önkifejezés elborítsa a világot tekintet nélkül az írás hírértékére, vagy értelmére. És amitől vonzó: elérhető legyen.

Azóta több blogot nyitottam, ezekből néhány vagy már befejeződött, vagy megrekedt az első posztnál. 600 bejegyzés, oldalletöltés ezrével, kommentek (tanácsok) százával, új kapcsolatokra, nem ritkán valódi barátokra, vagy éppen párkapcsolatra leltem. Tegnap pedig a lelkesedés elvitt a szolgáltató első nyílt napjára, ahol következmények nélkül megismerkedtem - többek között - sztahanovval, bandesszel, zsigodoktorral, syntaxerrorral, utcamacskával, folyékonykenyérrel, összetalálkoztam route66-szel, fotóztam, közepes eredménnyel ("Eminens júzer") levizsgáztam, és igazolványtulajdonos lettem, miközben a vadászgépek lágy muzsikája kísérte fröccsfogyasztásomat. Jól szórakoztam, ezúton is köszönöm a tartalmas estét.

Margó: a bogger kifejezés egy a beharangozóban azóta sajnos már javított elírás eredménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://jolvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr211319671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása