Visszajelzés

Címkék: közérzet testvér

2010.05.26. 11:38

Látom, megugrott az olvasottsági statisztika, ezúton jelentkezem, nem adtam fel a blogírást, csak nem túl rózsás a helyzetem mostanában, átértékelésre kényszerített a történelem sötét magatartása. Még mindig jól vagyok, de éppen erősen törekszem rá, hogy ez így is maradjon, esetleg tartósan. Majd erről is írok, nézek egy kis pozitív ihlet után.

Maradok, jó napot, finom kajákat,
Karna

A bejegyzés trackback címe:

https://jolvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr632032508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dey · http://c64rulez.blog.hu 2010.06.26. 02:43:03

Hmm... Egyre jobban tetszik a blog. Már egy órája le akarok feküdni aludni :)
OTe is olyan ember vagy, ugye, aki mindennap dolgozik azért, hogy "jól legyen"?
A legtöbben csak ülnek, és sírnak, hogy miért nem jó semmi? :)
Van valami japán mondás, hogy a boldogság nem jár senkinek. Azért bizony keményen meg kell dolgozni. :)

Karnamantra 2010.08.04. 12:35:06

Örülök, hogy tetszik, ígérem, az augusztusi uborkaszezonban érdemes lesz idelátogatni, szükségét érzem gondolataim kifésülésének, no meg most időm is van bőven... :)

robsonEXD · http://semmi.se 2010.09.15. 18:42:52

Szervusz! Most tévedtem ide, és megragadott írásaid tartalmának gazdagsága és stílusa. Kívánom, hogy Légy továbbra is jól! :)

1&Only 2010.10.10. 20:33:48

Én tévedtem el, vagy tényleg május 26 az utolsó bejegyzés? Várható a folytatás?

Karnamantra 2010.10.16. 12:42:29

@1&Only: Azóta már írtam egy bejegyzést egy családi összeomlásról, ezért is volt nagy a szünet. Aztán visszavettem vázlatba, mert féltem, hogy megtalálja és elolvassa az akkoriban igencsak labilis főszereplője, de mától újra olvasható.

Van még miről írnom, három téma szintén itt fekszik címszavakban, talán éppen ma lesz egy rá "ihletem", hogy sorban befejezzem őket. Foglalkoztatnak továbbra is a nem kézzelfogható dolgok amatőr összegzése, szubjektív színezése.

Az "Elválasztva" c. bejegyzésem történetének furcsa folytatása lett, néhány szimbólumot belelátva.. Kommentben leírtam.
süti beállítások módosítása